تحقیقات اربعین پژوهی توسط بسیج اساتید انجام می‌شود

مدیر فنی

تحقیقات اربعین پژوهی توسط بسیج اساتید انجام می‌شود

به گفته رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کاوش‌های توسط بسیج اساتید کشور اعلام شده تا تحقیقاتی در خصوص اربعین پژوهی توسط این اساتید انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خصوص برنامه‌های بسیج اساتید کشور برای مراسم اربعین گفت: ثبت نام برای اعزام به کربلا از طریق سامانه ساجد انجام می‌شود و در کنار آن دفاتر بسیج در اقشار مختلف یعنی دانشجویان، اساتید و کارکنان نیز می توانند به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

 

هاشمی ادامه داد: در بحث اعزام حتی در حوزه بسیج نیز کاروان نداریم؛ کاری که انجام می‌شود به صورت گروهی و چند نفره است منتها سازماندهی برای برنامه‌های بعدی را در ستاد اربعین در کانون‌های بسیج اساتید دنبال می کنیم.

 

او اضافه کرد: با این حال بحث تسهیلات چه برای کسانی که در سامانه ساجد ثبت نام می کنند و چه افرادی که از طریق کاروان ها اعزام می شود وجود دارد یعنی مشمول این تسهیلات خواهند شد.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنار این موضوع کاوش‌های توسط بسیج اساتید کشور در مجموعه بسیج اساید دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده تا تحقیقاتی در خصوص اربعین پژوهی توسط این اساتید انجام شود.

 

هاشمی در ادامه با بیان این که الزامی برای حضور دانشگاهیان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین نداریم اضافه کرد: اما تسهیلات و شرایطی را فراهم می‌کنیم که دانشگاهیان و دانشجویان بتوانند با خیال راحت در مراسم اربعین شرکت کنند. تسهیلات و امکانات در بحث دانشجویی به این صورت است که غیبت دانشجویان لحاظ نشده و موجه خواهد بود. اساتید هم می‌توانند کلاس جبرانی برگزار کرده و کارکنان نیز می‌توانند از مرخصی تشویقی بهره مند شوند.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: در خصوص دفاع مقدس به دنبال این هستیم که اساتیدمان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با یک سازو کاری بتوانند در ایام الله دفاع مقدس در کلاس های درس، سیره رزمندگان و شهدا و خصوصا مدیریت جهادی دفاع مقدس را تببین کنند.

 

او ادامه داد: به تازگی برخی اقدامات سازماندهی شده علیه ارزش‌های دفاع مقدس مثل حذف نام شهدا از معابر و خیابان اتفاق افتاده است که دستگاه های مسئول باید پای کار آمده و با این اقدامات برخورد جدی داشته باشند.

 

هاشمی از دادستان تهران درخواست کرد درخصوص این اقدام و متولیانی که باعث حذف نام شهدا در شهرهای مختلف و خصوصا شهر تهران شده اند اعلام جرم کرده و موضوع پیگیری شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.