پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید کشور درپی درگذشت مادر شهید والامقام مجید شهریاری

دانشگاه آزاد اسلامی

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید کشور درپی درگذشت مادر شهید والامقام مجید شهریاری

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام مجید شهریاری، دانشمند برجسته علوم هسته‌ای کشور را تسلیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت اسوه صبر و ایثار، سرکار خانم قمرتاج زینعلی والده مکرمه شهید والامقام دکتر مجید شهریاری از دانشمندان برجسته علوم هسته‌ای موجب تأثر و تألم شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش مادران ارجمند شهدا در جهت تربیت این راست قامتان جاودان نظام بی‌بدیل است. به ‌یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

براستی این مادر مهربان پس از شهادت فرزندش که از دانشمندان برجسته علوم هسته‌ای کشور بود با صبری مثال زدنی در برابر این داغ بزرگ ایستادگی کرد تا در پایتخت شور و شعور حسینی، الگویی برای مادران آینده باشد.

شهید والا مقام مجید شهریاری با علم و دانش و پشتکاری فراوان که نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد راستین ایشان بود خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملّت شریف ایران فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن فقیده سعیده، فقدان این بانوی مومنه را به ملّت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان زنجان به ویژه خاندان جلیل القدر شهریاری و وابستگان آنان تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار  فرزند عزیز و شهید خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

 

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها
مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.