گرامیداشت 2 استاد فقید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

دانشگاه آزاد اسلامی
در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد:

گرامیداشت 2 استاد فقید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در دهه دوم ماه محرم، مراسم گرامی داشت مرحوم سلیمان اسماعیل زاده‌ها و تورج کریمی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور سرپرست دانشگاه، هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در جوار مسجد امام رضا (ع) این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی ، در دهه دوم ماه محرم، مراسم گرامی داشت مرحوم سلیمان اسماعیل زاده ها و  تورج کریمی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور کشت‌کار، سرپرست دانشگاه، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز و در جوار مسجد امام رضا (ع) این دانشگاه برگزار شد.

 در این نشست کشت کار، سرپرست این دانشگاه ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در سخنانی درگذشت  سلیمان اسماعیل زاده‌ها، مدیرکل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را ضایعه‌ای بزرگ برای این دانشگاه و جامعه علمی کشور دانست و گفت: ایشان انسانی با ایمان، متعهد و مدیری مدبر و پویا در مسائل علمی بود؛ مطمئنا فقدان ایشان ضایعه ای بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جامعه علمی کشور است.

وی در ادامه به پیام‌های  ارسالی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دهقان، معاون پژوهشی این دانشگاه برای درگذشت اسماعیل زاده‌ها اشاره کرد و گفت: جا دارد مجددا درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم به خصوص همسر گرامی شان، استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه تسلیت عرض کنم. ان شاء الله روح آن مرحوم با ائمه اطهار (ع) محشور شود.

 کشت کار، سپس ضمن گرامی داشت یاد و خاطر مرحوم تورج کریمی، از استادان این دانشگاه یادآور شد: ایشان انسانی وارسته، با اخلاق نیکو و متعهد بود که جا دارد سومین سالگرد درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم به ویژه همسر گرامی شان و همه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تسلیت عرض کنم.

وی در پایان افزود: هم چنین متاسفانه در این ایام استادان، همکاران و برخی از اعضای خانواده آنان را هم از دست دادیم که جا دارد ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان، برای شادی روح آنان، غفران الهی و برای خانواده گرامی شان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسالت داشته باشم.

 محمد محبی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین نیز در این مراسم ضمن تسلیت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و با گرامیداشت یاد و خاطر  این دو استاد فرهیخته و دیگر درگذشتگان این دانشگاه، به نقش حضرت زینب(س) در حفظ و ماندگاری واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: ایشان با ایمان، تقوا و اتکا به خداوند متعال، نقش راهبردی و فرماندهی کاروان کربلا را بعد از واقعه عظیم عاشورا بر عهده گرفتند و با محافظت از قافله شهدا و روشنگری در دربار یزید، باعث رسوایی آنان و ماندگاری اهداف و رسالت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از قیام عاشورا را تا ابد برای نسل های آینده تبیین کردند.

وی در پایان با اشاره به شرایط کرونایی امروز در جامعه یادآور شد: ان شاء الله به برکت خاندان اهل بیت(ع) و به برکت برگزاری چنین مراسم عزاداری، هر چه زودتر این بیماری منحوس از بین برود.

در ادامه این مراسم، علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی، علی شاه حسینی، سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و محمد نوروزی، مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک این دانشگاه به عنوان دوست و همکار مرحومان  اسماعیل زاده‌ها و کریمی، با ذکر خاطراتی، یاد آنان را گرامی داشتند.

سپس، برادر  سلیمان اسماعیل زاده‌ها از طرف خانواده آن مرحوم در سخنانی با تشکر از مسوولان برگزاری این مراسم گفت: جا دارد از دکتر کشت کار و همه عزیزانی که این مراسم را برگزار کردند، تقدیر و تشکر کنم.

شایان ذکر است، به دلیل شرایط کرونایی، این مراسم به صورت هم زمان از طریق فضای مجازی دانشگاه برای استادان، کارکنان و دانشجویان پخش شد.

 گفتنی است، قرائت زیارت پر فیض عاشورا، مداحی و نوحه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.