کانون‌های استادی بسیج برای گسترش فضای انقلابی در خط مقدم باشند

asatid
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

کانون‌های استادی بسیج برای گسترش فضای انقلابی در خط مقدم باشند

سید محمود هاشمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تحت نظام ولایت فقیه اداره می‌شود و برای گسترش فضای انقلابی، تعالی و صیانت از این دانشگاه کانون‌های استادی بسیج باید در خط مقدم این مهم باشند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، سیدمحمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید واحدهای سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تحت نظام ولایت فقیه اداره می شود و برای گسترش فضای انقلابی، تعالی و صیانت از دانشگاه آزاد اسلامی کانون های استادی بسیج باید در خط مقدم این مهم باشند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست به فعالیت‌های نهضت استادی بسیج در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: کانون‌ها و اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی به معنای واقعی کلمه در انتخابات 1400 به دغدغه‌های امام امت پیرامون مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح لبیک گفتند و جانانه در سطح اقشار مختلف استانی و شهرستانی بصورت حضوری و مجازی این مهم را اجرایی کردند.

هاشمی در ادامه به همایش‌های علمی استانی نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: همایش‌های علمی باید ناظر به مسائل استان‌ها و شهرستان‌ها تدارک و خروجی و رسوب علمی آن منتج به حل مشکلات استان گردد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دوره‌های آموزشی و حلقه‌های صالحین، گفت: مبتنی بر برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین و بسیج اساتید کشور دوره‌های آموزشی باید با رویکرد معرفتی ، بصیرتی و مهارتی در سطح کانون‌ها برگزار گردد و جلسات و گعده‌های صالحین هم در کنار رویکرد معرفتی و بصیرتی باید مسائل روز را هم در خود تحلیل و واکاوی کنند و نظم تشکیلاتی در برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح کشور مورد انتظار است.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب بسیج اساتید به برگزاری دوره‌های تبیینی بیانیه اشاره کرد و گفت : مسئولان کانون‌های استانی که رسالت دبیر خانه‌های استانی را بر عهده دارند باید جهت برگزاری دوره‌های تبیینی بصورت ماهیانه در سطح استان و واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی نمایند تا تبیین برای همه اساتید صورت پذیرد.

هاشمی در پایان به برگزاری هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: کانون‌های استادی بسیج به کمک خیرین دانشگاهی و سایرین، هشتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را در ماه ربیع الاول و هفته وحدت در سطح واحدهای دانشگاهی با اولویت همکاران کم برخوردار برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.